perjantai 24. huhtikuuta 2009

Vähän harmittaa!

Eipä sitten tullu vaippakankaat postissa!sedih Ei tullu öttömönkiäistä ei, sniif! Harmittaa! En kyllä tänään olis jaksanu ommellakaan. Flunssa vie nyt voiton ja kuumettakin oli hiukan kun hetki sitten mittasin. Olo on siis aika kehno, mutta olisihan niitä kankaita voinut ihailla ja hypistellä ja suunnitella vaippoja.fikir

Vielä pitäis siivota tänään. Kääk! Mitenhän mä oikeesti jaksan? Ehdottelin isännälle, että jäis poikaa hoitamaan, kun mä en oo kunnossa. Hmm, ei suostunut, miksihän? Tosi ihmeellistä, ettei räkäiset perheenjäsenet mene etusijalle.sengihnampakgigi

Heräsin aamulla siihen, et puhelin soi.. Ystävä soitti, mut en ehtiny vastata. Puhelin kyl pirisi niin vähän aikaa, et taisi soittaa vahingossa mulle. Mä luulin, et keikkatöistä soitetaan, mut ei ollukaan. Eilen sain tarjouksen keikkatyöhön, vielä ei oo ehditty sopimaan mitään. Ylimääräinen raha olisi ihan tervetullutta meidän talouteen.kenyit Paikka kuulostaisi ihan mukavalle ja olisi hiukan erilaista kuin vakituinen työni. Katsotaas nyt, kuin käy. Olisin kyl valmis tekee viikonloput töitä.senyum

Nyt muihin hommiin, asiat ei luista, jos mä istun koneella.xpasti Ulkonakin olis ihana ilma, hetki pitäis viettää pihallakin jossain välissä.

Ei kommentteja: